ورق PVC

ویژگی های ورق های پی وی سی
ورق های پی وی سی دارای ویژگی هایی مانند نفوذ ناپذیری رطوبتی، وزن کم همراه با استحکام خمشی و استحکام در مقابل ضربات، شعله وری کم، خود خاموش شونده، خوردگی ناچیز، سمی نبودن، مقاوم در مقابل مواد شیمیایی و فرسودگی و زنگ زدن، پایدار بودن اندازه، توانایی چاپ پذیری بسیار خوب هستند.

ورق پی وی سی سخت
ورقهای پی وی سی(pvc) سخت به وسیله اکستروژن از ۳میلیمتر الی ۲۰میلیمتر و با عرض ۱۸۳۰میلیمتر ساخته میشوند. ورق های پی وی سی رنگهای و مدلهای گوناگونی دارند و روکش صیقلی و ماتی دارند.

ورق های پی وی سی نرم و سخت
کفپوش های پی وی سی علاوه بر دارا بودن ویژگی های عمومی کفپوشها داراب انعطاف بسیار خوبی هستند که این امر باعث شده است که آنها پوششهای مناسبی باشند.این ورق ها دارای رنگ و جلوه ای زیبا هستند و به هیچ عنوان آب را جذب نمی کنند و همچنین از مقاومت مکانیکی و شیمیایی و الکتریکی خوبی برخوردارند.

ورق پی وی سی

ورقهای پی وی سی سخت فومیزه
ورقهای پی وی سی فومیزه به وسیله اکستروژن و با دستگاه اکسترودر ساخته می شوند. این ورقها به صورت ورق های مات و با دانسیته یکنواخت در سر تا سر ورق هستند و دارای سطحی مات با امکان پوشش دهی به وسیله فیلم های طرح چوبی، امکان ساخته در رنگهای و ایجاد موجهای مختلفی هستند. ورق های فومیزه شده پی وی سی می توانند در آشپزخانه ها به جای ام دی اف به کار برده شوند. ورق های گفته شده به شکل شیمیایی فوم میشوند و ضخامتی برابر با ۲ میلیمتر الی ۲۰ میلیمتر و عرض ۱۸۳۰میلیمتر دارند.

انواع ورقهای پی وی سی
ورق های پی وی سی فشرده
ورق های پی وی سی فومیزه
ورق های پی وی سی چند لایه
مزایای ورق های پی وی سی
استحکام بالا در مقابل رطوبت
عایقهای صوت و حرارت
مقاومت مناسب در مقابل مواد شیمیایی و ضد خوردگی و سایش
بدون احتیاج به تعمیر و نگهداری
ابعاد پایدار
توانایی فرم گیری حرارتی
توانایی چاپ، حک کردن و رنگ گرفتن
توانایی بکارگیری ابزارآلات ساده نجاری برای خم کردن

 

شرکت رهاآذین صفحه(از زیر مجوعه های شرکت رهاسان) با نام تجاری PVCO ،تولید کننده ورقهای پی وی سی فومیزه در ابعاد و ضخامتهای مختلف است.

 

(این مقاله از سایت https://rasakala.com/ برگرفته شده است)